lauantai 12. toukokuuta 2018

kukkaistyttö + röimies = puutarhuri


(olin joskus puutarhassa tetissä.)


... siiiitä on yli vuosi huh?

tuon "huh" voi tosiaan ottaa ulukomaankielisittäin tai hUH heLepOtUS!!!-tavalla. vähintäänkin voi sanoa että huhheijaa mikä tauko. ottaen huomioon, etten ikinä ilmoittanut millekkään tauolle jääväni kun en sitä itsekkään tiennyt. mutta tuskin teidän seuratuista ainoa näin mystisesti kadonnut olenkaan (....jos ette tunne mua Nukkepiirien Ulkopuolella oisitte voinu luulla että oon kirjaimellisesti kuollut ok internet on pelottava ok kriisi incoming)

toisaalta kuolinuutiset tuskin yllättäis ketään Nukkepiirien Ulkopuolella (sofia, miten olisi käsite Oikeassa Elämässä) tuntevaakaan, muutama kun nykyään jopa tietää mun mielenterveysongelmista. tai no, nyt ainakin! otetaan ne yhdeksi syyksi mun hiljaisuuteen täällä kuin muissakin harrastuksissa. vittu että kaduttaa kun menin lopettamaan tanssin 10 vuoden jälkeen! ää. toisaalta sitä voi tehdä kotonakin jos ja kun sängystä ylös pääsee. ♥

ai niin ne nuket, tää harrastus, tää blogi.
kävin kuvaamassa tänään! 12.5.! currently oon ylpeä itestäni ja kaikesta tästä.... vaivannäöstä.
ensinnäkin yritin selvittää mun flickr-tunnuksia. juuri kun nimi fiiasilveria pomppasi päähäni, tajusin jostain syystä sen käyttäjän käyttämisen lopettaneeni. sigh. löytyi lopulta ne nykyisetkin tunnukset! salasanasta ei sen enempää, mutta nimi "jooterveolensofia" ? ? ? rly

anyway kukkaneiti nimeltään afrodite, malliltaan pullip shinku (2006 versio) !


afrodite, pullip shinku (2006 ver.)

afrodite, pullip shinku (2006 ver.)
afrodite, pullip shinku (2006 ver.) afrodite, pullip shinku (2006 ver.)

tässä harrastuksessa ei pärjää ilman pieniä, mutta ah niin maailmaa kaatavia vastoinkäymisiä. hukkasin nimittäin neidin toisen silmän ripset! en näköjään siis koskaan jaksanut avata silmämekanismia ja oikeasti teipata niitä kiinni lmao... noh, uudet vaan tilaukseen ebaysta! samantien joku iso paketti niin voin opetella itsellenikin niitä laittamaan. oon Huono ja Laiska kaikissa kauneusjutuissa mutta uhh?? wanhat?? Teen Itse Ja Säästän??


lisätään tähän kukkaistyttöyteen hiven röimiehisyyttä ja saamme shootin puutarhuri-chanellesta, joka on malliltaan pullip nana-chan. ei aavistustakaan kenen tekemät haalarit, mutta!! super!!söpöt!!kiitos!!

chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan sortunut
miten kauan meidän tontilla oleva rakennus on ollut sortunut enkä oo tiennyt mitään pitäskö käydä joskus ulkonamirror mirror on the wall
siellä jostain kumman syystä olleelle peilille ei kuitenkaan käynyt mitään. seitsenvuotinen epäonni vältetty ja asukuva otettu: animuhame, liian iso mcr-paita, nahkatakki ja spraymaalatut crocsit. voi mikä harmi ettei kaikki tämä kaaos (+ 4 päivää sitten pestyt hiukset) tässä kuitenkaan näy uwu
chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan
muistin yhtäkkiä että eri kuvakulmia on olemassa. takasin valokuvaamiseen step by stepchanelle, pullip nana-chan lube mmmM
teboil lubea!
ihan hyvä ettei mun poikaystävä lue mun blogia!
(fun fact; se tietää liikaa mun nukeista kuitenkin. shoutout to sofia 13v joka luuli että nukkejen valokuvaaminen on synkin mahdollinen salaisuus, n. pahinta mitä voi tehdä ja varma miesehdokkaan karkottaja. shoutout to kuka tahansa, minkä tahansa ikäinen, älkää hävetkö sitä mitä ootte. ffs. älkää myöskään arvostelko 13-vuotioita sofioita niin vältetään tämmöset yhä 17-vuotiaana strugglaavat rääpäleet. Kiitos)chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan chanelle, pullip nana-chan

tän harrastuksen aloittamisesta tulee ens kuussa täyteen 5 vuotta. mulla on vielä paljon opittavaa, se on selvää. joten opitaan saatana. taidankin lähteä heti ensiksi (=yhden league of legends-pelin jälkeen) selvittämään, mikä kuvien laadun näin kauheasti pilaa. ja katsomaan, tapahtuuko sama instagramissa (@whatacutedoll ! stay woke!)

hyvää kevättä kaikille!
peruskoululaisille siis pesäpallon pelaamista, elokuvien katsomista yms koulussa lojumista ilman mitään syytä (..oliko tää vaan meidän koulu) ja kanssalukiolaisille loputtomia kurssitöitä ja samanlaista aherrusta kuten koko kuluneena vuonna......mulla on bilsa2 tässä jaksossa älkää kukaa puhuko mulle


xx sofia



6 kommenttia:

  1. Hihhei, en oo ainoo joka tulee ylipitkän tauon jälkeen juuri 12.5.2018 takaisin nukkemaailmaan :D

    Fiilaan mielenterveysongelmia ja sisätiloihin eristäytymistä n. 12h päivässä... köh... Mutta hienoo että senkin ruudun takana jaksaudutaan palaamaan tän harrastuksen ääreen!

    Nämä neidit on kyllä älyttömän suloisia yhy ♥♥♥ Afroditen hiukset antaa mun elämälle merkityksen í__ì
    Tulee muutenkin ultra-kevätviilikset näistä kuvista ja aaaaaa laatu kuvissa on niin hyvä ja noi puutarhapropsit on kiistättömän lutuisia. Haluun ne |:0 ♥

    Jotenkin tykkään tosi paljon sun kirjotustyylistä..? :D Ehkä sen takia, et samaistun niin paljon näihin juttuihin, esim. ripsien spontaani hukkaaminen ja lukiokärsimys (taidanpa itse huojentaa bilsa 2 koska kuvataidelinja), mut se on jo aika hyvä saavutus et tällänen lusmu jaksaa lukee kokonaisen postauksen 8') Vaikutat jotenkin tosi rennolta ja "down-to-earth" tyypiltä ja kirjotat hauskasti! ♥

    Taidanpa itekkin mennä tästä metsästämään Flickr-tunnuksia jostain :p Mukavaa kevättä sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi, oon ylpeä susta! kiitollinen myös. musta tuntuu että säkin tiedät, miten paljon kommentti voi piristää päivää... luulin blogikulttuurin olleen ihan kuollut enkä näin ollen tbh odottanut yhtäkään :D joten kiitos tästä! means a lot ♥

      neideiltäkin kiitoksia! afroditen peruukki on kieltämättä parhaita ebaylöytöjäni. ja puutarhapropsit, öh, giveawaylöytöjä! hyvä myös että kevätfiilikset välittyivät, tää on jostain syystä mun lempivuodenaika x)

      kirjotustyylikehu oli kyllä paras hetkeen! tuntuu että oon saanut vihdoin omaksuttua ja hyväksyttyä tän, jolloin on toki plussaa jos se muidenkin korvaan toimii. alle 170-senttisenä oon kyllä kieltämättä down-to-earth, ei voi mitään! heh.......heh......

      hauskaa metsästämisreissua! itsekkin taidan lähteä hunttaamaan sun blogia hMMm

      Poista
  2. Ihan huippua nähdä sua vielä täällä blogimaailmassa!<3
    Olikin jo ikävä sun uvia ja postauksia, muistin taas kuinka paljon tykäsinkään sn blogista jossain vaiheessa (ja tykkän edelleen yhtä paljon!!)
    Mulla on vielä neljä koetta ens viikolla ja just sitä sun mainitsemaa pesäpalloa. jota muuten vihaan aivan liikaa.
    Tsempit sullekkin vikoihin koulupäiviin, kesäloma on jo aivan nurkan takana.
    We can do this!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos, ihanaa kuulla että tykkäät! <3 ei hätää, mäkään en tykännyt pesäpallosta koska...well..pelkään palloja...ja pakotettua yhteishenkeä.. mutta onnea sulle siihen! ja kokeisiin ja kaikkeen. kesä tosiaan tuntuu olevan ihan naurettavan lähellä. lets do this!

      Poista
  3. Aaaaa, ihanaa et oot vielä täällä! Oon monesti täs lähiaikoina jotenkin miettinyt kaikkia mun lopettaneita lempparinukkeilijoita ja totesin sut lopettaneeksi. Mut onneks et ole, koska inspiroit mua niin paljon ja sun kuvat ja postaukset on aivan mahtavia + vaikutat mahtavalta tyypiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suurkiitokset äää!! ♥ tää on muuten kieltämättä jännää kun ei tiedä onko joku lopettanut vai vaan pitkällä tauolla :'D mä ainakin kun stalkkaan vanhoja, viimeks tyyliin 2014 postanneita nukkeblogeja, se uusin postaus ei oo ikinä mikään Dramaattinen Jäähyväinen vaan jokin ihan tavallinen. ehkä tälle harrastukselle on vaan vaikea sanoa lopullisia hyvästejä x)

      Poista