sunnuntai 20. toukokuuta 2018

i heard heaven and thunder cry

kas, yllätin kaikki ja erityisesti itteni kun comebackin jälkeinen postaus ei olekkaan... no, toinen comeback. huomaatteko myös uudenkarhean bannerin ja tuon yhden sivun sen alla?? hmh?? kyllä vain, se on esittelysivu blogin kirjoittajasta! siellä vähän mun välineistöstä, nukeista ja someista, tietysti ripauksella ystävienkalastelua ja gosun ikävöintiä.
poistin myös ties miten kauan sitten toimimasta lakanneen instagram-widgetin, korvaten sen tekstikentällä ja tein postausluettelosta n. 169% selkeämmän. blogger-profiilinkin päivitin.

 yritän vaan sanoa että hei, mä oon panostanut.

...i mean, pitäähän johonkin panostaa kun ei se ainakaan tämä postaus ole. taas se alkaa..
otin nopeasti musiikkiteemaisia kuvia tähän Suureen MusiikkiPostaukseen (...jonka tarkoituksena on oikeasti vaan kysyä seuraa the killersin keikalle helsinkiin ens kesänä. joo, oon näin epätoivonen. permannolle. pliis. ;-;)

ja kun nyt asiaan päästiin, niin miksipä ei laiteta killereitä näidenkin kuvien taustalle! otsikonkin siitä nappasin, heh.


rämpyti rämpyti
alotettiin tällä kokoonpanolla koska afrodite on ripsivammanen. ja ilmeisesti myös kalju kun tuon peruukki näyttää päätyneen daylynnille hups
rämpyti rämpyti
rämpyti rämpyti
 kokoonpanosta heitettiin chanelle helvettiin syystä (x) ja daylynnistä tehtiin laulaja, koska sen kitaraotteella tuskin teki n. yhtään mitään. sen minäkin tiedän, vaikken muusikko olekkaan. okei offtopic mut oon kyl päässy koulus soittaa ukulelea ja itken kosk niis oli delfiinejä ja niit oli mustia ja turkooseja ja aaaa
rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti rämpyti

...mun pitää oikeesti käyttää proppeja enemmän. ette oo varmaan ikinä ees nähny mitään noista :'D

kirjoittaja-lukija-interaktio on parasta, joten jos joku kommentoida viitsii niin saa saman tien kertoa mitkä on sun lempibändejä? biisejä? anything! haluun kuunnella jotain uutta :3

oon ite aika alternativepunkrockpoptrash ja rakastan myös kasarimusiikkia. bändeistä aikaisemmin mainitsemani the killers ja lisäksi panic! at the disco. (joojoo, ei yhtä ilman kolmatta - koko holy emo trinity feat fall out boy ja my chemical romance. ja twenty one pilots. ei muuta kuin kukkaseppele päähän ja dan&phil-inspiroituneet kissanviikset naamaan, koska olen stereotypinen 12-vuotias uudesta emoaallosta. its not a phase mom)

...vitsi... vitsi... ..
..jätänkö interactive introverts-tourin seuranhaun eri postaukseen vai.... ..
lmao.

xx Sofia

3 kommenttia:

  1. aaaaapua. ihania kuvia jälleen! oon kans stereotyyppinen emo. p!atd on mun suosikki, tykkään fobin M A N I Ast, mcr oon ihana mut en oo kuunnellu niitä pitkiin aikoihin. Ja twenty one pilotsia ei tule unohtaa,,, ((palatkaa jo hiatukselta. kiitos.)) JA DAN JA PHIL.


    ps. tuun inactive ingredientseihin ja öö mul on kyl seuraa siel,, mut en usko et ne pahastuu yhdestä lisäihmisestä jos meiän ankea ja kiusallinen seura kelpaa

    VastaaPoista
  2. oi kiitos! hyvä musiikkimaku teillä ayy panic! for lyf. jooo älä oottamas hiatuksen loppua (myös mcr hiatuksen koska ne on vaan tauolla riGht 2019 oN jo lÄhellä:D:D::D)

    also!! toisin ku toi the killers nii inactive ingredients (lmao) oli vaa semmone heitto et mulki on oikeest kaveri (+ sen kaveri hui) siellä uwu mut ois cool moikata tai jotai!! pidetää hauskaa anyway <3

    VastaaPoista
  3. mcr oli vaa tauolla yall mä TIESIN seb

    VastaaPoista